مراحل ارسال سفارشات در تهران

  1. پس از قطعي شدن سفارش کالا ، سفارش بوسيله با صرفه ترین روش ارسال خواهد شد.
  2. در صورتی که خریدار تمایل به استفاده از خدمات ویژه (مثل حمل یخچال از درب منزل تا آشپزخانه) را داشته باشد می بایست در هنگام تایید تلفنی و یا در توضیحات زمان تایید سفارش آنرا ذکر نماید . توجه کنید که هزینه خدمات ویژه نظیر بالا بردن از طبقات به عهده خریدار می باشد.
  3. در صورتی که عیب یا مشکلی در هنگام تحویل کالا مشاهده شد ، کالای فوق بدون هیچ هزینه ای تعویض می گردد لذا بعد از تایید و امضا رسید در صورت بروز مشکلات احتمالی کالا شامل شرایط گارانتی می شود.
  4. قبل از ارسال سفارش هماهنگی های لازم بصورت تماس تلفنی توسط فروشگاه انجام می گیرد لذا بعد از تایید تلفنی سفارش ، هزینه انصراف به عهده مشتری خواهد بود.
  5. در صورتی که در ارسال کالا اشتباهی صورت گیرد هیچ هزینه اضافی از خریدار دریافت نمی شود و هزینه تعویض با فروشگاه بازار بزرگ ایران میباشد.
  6. نصب و راه اندازی دستگاه با هماهنگی خریدار با نصاب انجام خواهد شد.

کالای سفارش داده شده در تهران مبلغ کل فاکتور پس از ارسال  و در هنگام تحویل دریافت خواهد شد .( در صورتی که کالایی خاص باشد فروشگاه برای مبلغ اولیه با خریدار هماهنگ خواهد کرد )
مراحل ارسال سفارشات در دیگر شهرها

  1. ارسال سفارش در مراکز استان و شهرستانها برای کالاهای ریز توسط سیستم پستی و برای کالاهای درشت بوسیله باربری انجام می شود .
  2. هزینه ارسال کالا از تهران تا شهر محل سفارش به عهده خریدار میباشد.
  3. قبض فیش پرداختی برای دریافت کالای مورد نظر از باربری لازم است.
  4. نشانی باربری در محل تحویل سفارش به اطلاع خریدار خواهد رسید لذا پس از رسیدن سفارش خریدار می بایستی جهت دریافت کالای خود به محل باربری مراجعه نماید .
  5. کالاهای سفارش داده شده در شهرهای به غیر از تهران بین 2-3 روز کاری زمان خواهد برد ( قبل از سفارش با فروشگاه هماهنگ کنید )